نویسنده : نشر نفیسه - ساعت ۱٠:۱۳ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٢۱ فروردین ۱۳۸٧
 

   سلام رفیق

 

با من راه‎نشین خیز و سوی میکده آی

 

 

http://www.4shared.com/file/43558821/f2e3a392/___120.html    file format:pdf  size:76KB


نظرات ()
 
 
 
نویسنده : نشر نفیسه - ساعت ۱٠:٥٧ ‎ب.ظ روز جمعه ٩ فروردین ۱۳۸٧
 

سلام عزیز 

 

اخیراً یک فرد ناآگاه از تاریخ صحیح اسلام در منطقه سیستان و بلوچستان مقاله اى درباره دخت گرامى پیامبر(صلى الله علیه وآله)نوشته و نام آن را «افسانه شهادت فاطمه زهرا(علیها السلام)» گذارده است. در این مقاله پس از ذکر مناقب و فضایل آن حضرت، خواسته است شهادت و بى حرمتى را که درباره آن حضرت انجام گرفته، منکر شود.

از آنجا که بخشى از این مقاله، تحریف روشن تاریخ اسلام است، ما را بر آن داشت که به گوشه اى از این تحریف و بیان بخشى از این حقایق بپردازیم تا ثابت شود شهادت بانوى اسلام یک واقعیّت انکارناپذیر تاریخى است و اگر آنها چنین بحثى را آغاز نکرده بودند، ما در این شرایط، آن را دنبال نمى کردیم.

موضوع سخن ما را در این مقاله، امور یاد شده در زیر تشکیل مى دهد:

1ـ عصمت حضرت زهرا(علیها السلام) در لسان پیامبر(صلى الله علیه وآله).

2ـ احترام خانه آن حضرت در قرآن و سنت.

3ـ هتک حرمت خانه آن حضرت پس از درگذشت پدر بزرگوارش.

به امید آن که با تشریح این نقاط سه گانه، نویسنده مقاله، در برابر حقیقت سر تسلیم فرود آورد. و از نوشته خود نادم و پشیمان گردد، و به جبران کار خود بپردازد.

این نکته حائز اهمّیّت است که تمام مطالب این کتابچه از منابع معروف اهل سنّت گرفته شده است.

برای دانلود کردن کتاب کلیک کنید

http://www.4shared.com/account/file/41305768/9f433c96/___.html    file format:pdf  size:511KB


نظرات ()
 
 
 
نویسنده : نشر نفیسه - ساعت ۱٢:٢٥ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ٦ فروردین ۱۳۸٧
 

 

سلام رفیق

در عصر پیغمبر (ص) و صدر اسلام، مسجد تنها مرکز دادخواهى بود. هر کس از صاحب قدرتى شکایتى داشت، هر کس حقى را از دست داده بود، هر کس از حاکم یا زما‏مدار، رفتارى دور از سنت پیغمبر مى‏دید، شکوه خود را بر مسلمانان عرضه مى‏کرد، و آنان مکلف بودند تا آنجا که مى‏توانند او را یارى کنند و حق او را بستانند. از دختر پیغمبر حقى را گرفته و با گرفتن این حق سنتى را شکسته بودند. او مى‏دید نزدیک است‏حکومت در اسلام، رنگ نژاد و قبیله را بخود بگیرد. (کارى که سى سال بعد صورت گرفت) مهاجران که از تیره قریش‏اند انصار را از صحنه سیاست‏بیرون راندند. انصار که خود یاوران پیغمبر بودند، پس از وى خواهان زمامدارى گشتند. قریش در دوره پیش از اسلام خود را عنصرى ممتاز مى‏دانست و امتیازاتى براى خویش پدید آورد. با آمدن اسلام آن امتیازها از میان رفت. اکنون این مردم بار دیگر گردن افراشته‏اند و ریاست مسلمانان را   حق  خود  مى‏دانند، آنهم نه بر اساس امتیازات معنوى چون علم، تقوى و عدالت‏بلکه تنها بدین جهت که از قریش‏اند. دختر پیغمبر (ع) مى‏توانست‏برابر این اجتهادها یا بهتر بگوئیم نوآورى‏ها، آرام و یا خاموش بنشیند. باید مسلمانانرا از این سنت‏شکنى‏ها برحذر دارد، اگر پذیرفتند چه بهتر و اگر نه نزد خدا معذور خواهد بود.

این بود که خود را براى طرح شکایت در مجمع عمومى آماده ساخت. در حالیکه جمعى از زنان خویشاوندش گرد وى را گرفته بودند، روانه مسجد شد. نوشته‏اند:چون بمسجد مى‏رفت راه رفتن او براه رفتن پدرش پیغمبر مى‏ماند. ابو بکر با گروهى از مهاجران و انصار در مسجد نشسته بود. میان فاطمه (ع) و حاضران چادرى آویختند. دختر پیغمبر نخست ناله‏اى کرد که مجلس را لرزاند و حاضران به گریه افتادند، سپس لختى خاموش ماند تا مردم آرام گرفتند و خروش‏ها خوابید آنگاه سخنان خود را آغاز کرد. برای اگاهی از سخنان ایشان این کتاب را بخوانید.

 

 


نظرات ()
 
 
 
نویسنده : نشر نفیسه - ساعت ٧:٠۱ ‎ب.ظ روز دوشنبه ٥ فروردین ۱۳۸٧
 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

 


نظرات ()